Betaling
Alle priser er angivet i danske kroner inkl. moms og andre afgifter. Priserne er ekskl. forsendelsesomkostninger.
På Cheermeup kan du betale med følgende betalingsmidler: Dankort, Visa, Visa Elektron, Mastercard og MobilePay. Ønsker du at lave en bankoverførsel, er dette også muligt. Kontakt os venligst på shop@cheermeup.dk
Vi tager ikke kortgebyrer, og beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Fragt
Lagervarer sendes hurtigst muligt og indenfor ca. 1-3 hverdage efter, at vi har modtaget din bestilling. Der kan dog forventes lidt længere leveringstid omkring højtider, I sommerferien (uge 29, 30, 31 og 32) bliver der kun sendt vare ud 2 gange om ugen.
Det er altid muligt at se lagerstatus inden varen tilføjes til indkøbskurven. Er vi ikke i stand til at afsende varerne inden for det angivne tidsrum, giver vi dig information herom pr. mail.
Du betaler kun fragt én gang, uanset hvor mange produkter, du køber pr. ordre, hvis hele ordren leveres samlet. Ønsker du dellevering i tilfælde af restordrer, vil du komme til at betale fragt flere gange.
De samlede leveringsomkostninger fremgår tydeligt, når du bestiller varer i webshoppen.
Forsendelsesomkostninger er angivet pr. land. De oplyste forsendelsesomkostninger for levering i Danmark gælder ikke for levering til Grønland og Færøerne. Levering hertil aftales direkte med CheerMeUp.
Alle forsendelser sendes med GLS eller DAO, og du vil modtage en SMS eller en e-mail, når din pakke er klar til afhentning i den valgte pakkeshop.
* Hvis pakken ikke afhentes inden for de 7 dage, hvor den ligger klar til dig i den valgte pakkeshop, og den kommer retur til os, betaler du fragten frem og tilbage, som vil være 100 kr.
CheerMeUp tager ansvaret for varerne indtil modtagelsen hos kunden.
Hvis uheldet er ude og din vare har synlige skader på emballagen, skal du IKKE tage imod pakken da den så vil blive retuneret til os. - Hvis du har modtaget pakken og der ses tydelige skader skal du straks efter modtagelse tage kontakt til os, da vi skal have tilsendt billede dokumentation, af alle skader, samt tydeligt billede af pakkelabel - ellers vil fragt firmaet ikke dække skaden.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb.
Du kan sende en mail til shop@cheermeup.dk
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Der er ikke returret på varer, der er fremstillet eller indkøbt efter dine specifikationer eller anvisning eller har fået et tydeligt personligt præg.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Ønsker du at benytte fortrydelsesretten, skal varen returneres i samme stand og mængde, som den var ved modtagelse. Varen må ikke være brugt, krøllet og/eller lugte af parfume, røg mm.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), når vi har modtaget varen retur.
Vi tilbagefører pengene til samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Ombytning.
Ønsker du at ombytte en eller flere varer fra din ordre,(Sko /Tøj) beder vi dig sende varen retur, som hvis det var "fortrydelse af købet", varen skal være i org. emballage, og der må ikke være fejl og mangler.
Vær opmærksom på, at du selv betaler for returfragten og fragt af den vare der skal fremsendes tilbage til dig igen.- Vi forhandler ikke retur labels.
Returnering skal sendes til firma adressen, ordrenummer bedes følge varen retur.
CheerMeUp
"Returnering"
Drivsåtvej 22
4450 Jyderup
VI GØR OPMÆRKSOM PÅ AT VI IKKE AFHENTER RETURVARE DER BLIVER SENDT TIL EN PAKKESHOP/PAKKEBOKS..
Privatlivspolitik
For at oprette og administrere din personlige konto, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, mobilnr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver kun de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos CheerMeUp og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige hos CheerMeUp er ejer Dennis Breuner.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen.
Du kan skrive til os på: shop@cheermeup.dk
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Dennis Breuner. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Forbehold
Vi tager forbehold for trykfejl og udsolgte varer.
Handelsbetingelserne er senest opdateret den 11. Okt. 2024